Måndag, 4 maj

JAG FYLLER ÅR OM 4 DAGAR, FYRA DAGAR WIHOOOOW :D

Hej alla!
Hoppas att ni har haft en bra helg. Min var seg, det var jobbigt att vara ifrån daniel<3 så mkt :(
Men han kommer hit på onsdag förhoppningsvis:D wihooow :D

Det är mycket plugg nu, jag sitter och jobbar med ett arbete på ca 15 sidor. SEEGT.

Jag skänker en tanke på min kära vän Lina vars armbåge har gått ur led, asså klantigare får man leta efter asså x) ahahhaha söt (:

nu ska jag fortsätta med pluggandet.

tänka bara påminna er om att..
JAG FYLLER ÅR PÅ FREDAG, OM FYRA DAGAR :D

Daniel♥Elin

Kommentarer
Postat av: Amzy

Hej, kolla gärna in min blogg där jag säljer gladiators sandaler till ett bra pris. Kram

2009-05-05 @ 00:10:40
URL: http://amzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0