Fredag, 1 maj

Hej alla!
Hoppas att ni hade en trevlig valborg (:
Det är extremt härligt väder ute, och alldeles för varmt i solen på våran uteplats, så jag sitter i skuggan, där det är betydligt behagligare!

Älsklingen<3 åkte vid tvåtiden och jag hoppas verkligen att jag får träffa honom imorn igen :D
jag saknar dig jättemycket älskling, du är mitt allt och jag älskar dig så otroligt mycket <3

Mamma och pappa kommer förmodligen hem om några minuter, då ska jag göra mig iordning för kvällen, som jag ska spendera med min kära vän Claudia, som jag tillbringar alldeldes för lite tid med :(

Imorn blir det en tripp ut till havet med mamma och pappa, sedan åker vi för att hitta en ny telefon till mig, wihow! På kvällen åker jag förhoppningsvis hem till älsklingen <3333

Hoppas att ni får en bra kväll (:

Daniel♥Elin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej ! jag minsn inte riktigt vad sidan heter men om du går in på polyvore.com och söker på gladiators så hittar du dem säkert :) .

2009-05-04 @ 18:50:39
URL: http://seelmic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0