Vintern kommer alldeles för sent

Den mest pain-in-the-ass eftermiddagen EVER!

Jag hade varit och träffat min älskling<3 i Partille, och skulle sedan ta 17.00 bussen som vanligt, och som vanligt är den sen och gick inte förän klockan var 17.10
När vi är i Björndammen så säger busschauffören; Vi kör inte till Landvetter. Punkt. Sen fick vi ingen mer information och jag har inga pengar på mobilen så jag kunde inte ringa mamma, men hon ringer mig efter ett tag och säger att jag ska åka tillbaka till Partille Centrum, för att ta en buss till stan för att kunna komma hem, istället för att de kan sätta sig i bilen och komma och hämta mig.

När jag väl kommer till stan så går bussen precis och jag får sitta och vänta en halvtimme på bussen, medans jag är svinhungrig och ALLA som är runt omkring mig går och äter på någonting!

Allt detta tack vare det här:




Daniel♥Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0