Torsdag, 12 mars

Hej alla!

Gårdagen:
Efter en lång dag i skolan, och en jävla spårvagnschufför (heter de så?) så kom älsklingen hem till mig och det var så otroligt skönt att få träffa honom igen, två dagar är way to much! Men älskling jag har saknat dig så otroligt mycket! Jag älskar dig mer än allt annat i hela världen, glöm aldrig det!
På kvällen gick vi upp med Linda till träningen där vi träffade Robin och efter träningen så stod vi och pratade lite med dom :)
Sen åkte vi hem och jag duschade och somnade inte förän 0.30. Lite sent när man ska upp 6.20 dagen efter..

Nu sitter jag på Näthandels lektionen, dagens näst sista lektion. Sen är det matte sista lektionen, en lektion där jag måste sitta och råplugga om jag inte vill ha med mig matteboken hem så är det lika bra att göra det i skolan.

Torsdag idag och det är nog den enda gången jag inte längtar till fredag.
Eftersom jag har match imorn, halv sju och Daniel<3 inte är i Landvetter imorn så har jag ingenting att se fram emot, förutom matchen då. Sen då, om jag inte ska vara med Linda och Robin och kolla på LUNNAREVYN :D så lär jag förmodligen få sitta och plugga en del. Vi får se hur det blir med det.

Det blir en otroligt stressig eftermiddag/kväll för mig.
Efter skolan måste jag hinna med två bussen, hemma halv tre, hem och städa i mitt rum, gå hemifrån 15.20 för att hinna med 15.30 bussen till Partille och träffa älsklingen<33
Hem igen med 17.00 bussen, hemma 17.30, äta, fortsätta städa och plugga. Sen ska jag försöka träna också. Och vet ni vad? JAG HAR INGEN JÄVLA LUST ATT STÄDA ELLER PLUGGA ÖVERHUVUDTAGET!
Visst, resultatet blir bra, men själva jobbet är jobbigt ;)

Vi hörs ikväll!

Daniel♥Elin

Ha det bra,
Pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0