Måndag, 23 mars

Hej alla!

Hoppas att ni har haft en bra måndag än så länge.
Min började bra, jag fick ett sms av min söta älskling <3
Sedan bröt helvetet ut, jag fick huvudvärk som blev värre hela jävla tiden. Under provet kunde jag inte koncentrera mig speciellt mycket, men vi får hoppas på det bästa. På lunchen stack jag och Lina ner till Donken där vi träffade min älskade Daniel<3 innan vi åkte upp till skolan igen. En lektion, sen åkte jag hem. Jag pallade inte vara kvar med min huvudvärk, och på bussen hem gick de över. Hahaha, så jävla fult.

Nu sitter jag här och håller på med en sak till på onsdag, min och daniels halvårsdag (: helt underbart <3
Du är så otroligt underbar älskling, du anar inte hur mycket jag älskar dig <3

De kommer ett inlägg om min veckoplanering senare idag.

Daniel♥Elin


Ha det bra,
Pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0