Veckoplanering

·Skola; Ehh, kanske lite fel att kalla den här kategorin skola, men aja, jobb dådå. Jag har jobbat lite idag, hjälpt mamma med lite saker här hemma. Imorn ska jag måla uterummet och då blir money, honey!

·Träning; Eftersom det är överdrivet varmt ute och jag är sämst på att få i mig vätska så är det ingen idé att ställa sig på crosstrainern den här veckan. Det blir promenader i det härliga vädret och i affärerna :)

·Det sociala; På onsdag kommer min kära kusin Isabella och Faster Marie hit och vi ska in till stan och sätta oss på ett fik och ha det gött och kanske gå och kolla i affärerna.
På torsdag ska jag träffa Josse och Sandra i stan, sen åker vi till Kåsjön och relaxar en stund innan jag åker ner till älsklingen<3 som får jobba i värmen, stackarn :(<3 Sen får jag inte träffa han förän på torsdag igen :(<3 så det ska bli mycket mys i helgen <3333

Daniel♥Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0