Måndag, 8 juni

Hej alla!

Brukar inte gilla måndagar annars, men idag var en rätt bra måndag. det var bara en "lektion" idag och sedan åkte jag, Lina och Josse ner till stan för att äta lunch. Men jag var inte hungrig så jag åt ingenting. Sen åkte jag över till Lindholmen, träffade Sofia och älskade Daniel<3
Sen åkte vi båten över till lilla bommen, gick med älsklingen<3 till nordstan och gick sedan vidare för att träffa Josse och leta efter långklänningar. Hittade en jättesöt, men fanns den i våran storlek? NEEEJ, ovanligt va?

Lite senare, efter att ha varit i några affärer så åkte vi hem, Josse till Billdal och jag hem till Landvetter.

Uppdaterar kanske senare.

Daniel♥Elin


Ha det bra,
Pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0