Lördag, 11 juli

Hej alla!
Det var ju meningen att jag skulle ha mobilbloggat under kvällen, men när jag kommer hem till Josse så dör ju såklart min mobil. TOPPEN!

Jag träffade Sandra på bussen eftersom Lina och Emil fick sjuts. Nästan framme vid Josse så stängs inte bakdörren på bussen. Jag och Sandra bestämde oss då för att börja gå. Som tur är så är det inte alls långt att gå därifrån, men det började ju regna och regnade sedan hela kvällen efter det.

Men vilken lyckad kväll ändå, jag önskade att Daniel<3 hade varit med för jag saknar honom så otroligt mycket!

Fick nyligen höra att jag och mamma ska shoppa nästa lördag :D

Nu är Josse här :)

Daniel♥Elin

Ha det bra,
Pusss.

Kommentarer
Postat av: Bella

Heey ;)

jag köpte den på colorez.se kosta 200 kr billigt billigt :) haha

Självklart ska jag fortsätta lägga upp bilder på charmtrollet ;)

Puss!

2009-07-13 @ 10:55:22
URL: http://isabellaviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0