Tisdag, 27 januari

Ojojojoj, dålig uppdatering. Men jag har glömt av bloggen totalt, sorry..

Kan börja med att säga att jag och min älskling hade fyra månader i söndags. Fyra totalt underbara månader<3

Annars har helgen flytit på,
I fredags sov baby hos mig. Men på kvällen var vi med Lina och Robin, de följde med oss upp till baby när han skulle hämta lite saker. haha, så jävla kul (: sen gick vi hem och kollade på de två filmerna som vi hade hyrt, The Strangers, en asäcklig skräckfilm, eller, de va mest äckliga masker och slutet var inte bra. Sen började vi se Get Smart som var en actionkomedi. Fast den såg vi inte klart, och baby som hade lovat att han skulle somna efter mig höll inte sitt löfte utan somnade precis efter att vi hade satt på filmen <3

I lördags gjorde vi inte speciellt mkt, dega mest under dagen och åkte upp till Rasmus på kvällen i han nya lägenhet. Den var asfin (: Åkte hem och gick och la mig med världens migrän..

I Söndags hade vi fyra underbara månader. Vi åkte hem till Louise på eftermiddagen och åkte hem igen på kvällen, på moppe. De var inte de varmaste transportmedlet, men vi kom hem rätt fort ändå, hahah (:

världens bästa nyår med världens bästa älskling<3


Resten av veckan får jag förhoppningsvis massa tid med älskling,
eftersom vi kanske inte får ha helgen tillsammans :( men jag hoppas.


Daniel♥Elin


Ha det bra,
Pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0