Söndag, 11 januari

Hej alla!
Nu är jag hemma igen:D

De känns både bra och dåligt eftersom det var så varmt och skönt nere på Gran Canaria, men hade jag fått bytt hotell och tagit med mig min älsklingsdaniel<3, tv, dvd, filmer, dator, bredband och en mktmktmkt skönare säng och att de inte hade varit så jäävla dyrt som de är där nere så hade jag GÄRNA stannat.
Att sitta på ett plan i FEM OCH EN HALV TIMME med skrikande och gapande barn, luftgropar varannan minut typ, små stolar, dåliga skärmar där filmerna visas är inte stället jag föredrar att vara. Fick sitta och tänka; "fyra och en halv timme kvar, sen är jag hemma". Så det var väl hyffsat..

Veckan förövrigt var bra.
Härligt väder, god mat och så. Men fan vad jag saknade min daniel<3 det var sjukt jobbigt att vara ifrån honom :( men jag fick träffa honom igårkväll och vi spenderade nästan hela dagen tillsammans idag <33333 jag älskar dig otroligt mycket hjärtat, du är verkligen allting för mig<3


Daniel♥Elin

Ha det bra,
Pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0