Tisdag, 3 februari

Hej alla!

Efter skolan idag åkte jag, Sandra och Lina ner till city för att köpa en liten väska, jättesöt som är jättebra att ha på sommaren när man inte behöver ha så mycket. Köpte jag väskan? Nej, för jag hittade den inte. Hur jävla svårt kan det vara att ha framme saker som man ska sälja dom?! Jag blir så jävla irriterad för det är inte första gången som det händer. Varför annonsera det i en tidning när den är slut 5 dagar senare?!
Ska kolla i annan affär imorgon. Hoppas fan att jag hittar den, annars stämmer jag Åhlens eller ngt...

Jag saknar min Daniel<3 jag har inte pratat med honom på hela dagen och jag vet snart inte vad jag ska göra :( älskling om du läser de här kan du väl höra av dig :)<3 jag saknar dig skitmkt verkligen hjärtat <3

Nu ska jag byta om, de är ju träning snart.

Daniel♥Elin

Ha det bra,
Pusss.

Kommentarer
Postat av: LindaSV

SV; Ja erkänn, blev jätte rörd <3 :'D

2009-02-03 @ 18:31:47
URL: http://lindaemanuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0