Onsdag, 18 februari

Hej alla!
Idag, den 18 februari är ett datum som alla i min skola nästan fasar över. Idag ska alla val vara anmälda och valda. Som tur är fick jag igår fick hjälp av Sandra & Lina att välja inriktning och i-valen inför nästa år. Igår efter skolan skulle jag ju ner till Panache (för att min älskling som inte vet var Panache ligger), för att kolla hur mycket det kostar att pierca sig. Sen går inte jag och planering speciellt bra ihop.
Så påväg från skolan, missar vi bussen som går ner till Nordstan och får vänta på spårvagnen som är seeeeg. Jessica följer med mig och i Brunnsparken träffar jag Sofia :D, fast henne hinner jag inte stå och prata med eftersom min buss går om 7 minuter. Så fort iväg till Panache med Jessica hack i häl. Vi nästan springer till Nordstan och Panache och då ser Jessica att det kostar en krona. Perfekt! Då är det dags att springa vidare till bussen, som går om ca 4 minuter. Säger hejdå till Jessica och hann precis på bussen innan den åkte.
Väl hemma i Landvetter väntar jag på älsklingen som kommer ner från Tahult. Vi åker hem till mig och jag får ringa Panache för att Daniel<3 inte tror att det kostar en krona. Då säger han jag pratar med att det inte kostar en krona, utan det kostar 139 kronor. Vad fan har dom erbjudande att det kostar en krona för då?!?!?!
Så då rök det.
Då ringer jag ner till Klipp&Co här i Landvetter för att se om de har någon tid. Men Kerstin som ska pierca är inte där så jag får ringa nästa dag.

Sen umgås jag med älsklingen tills det är dags att träna. Sen kommer han och Oliver upp till träningen och tittar en stund. Sen åker vi hem till mig i den iskalla kylan och snackar lite. Sen går dom och jag går in och duschar.

En ny dag och jag fick ungefär 6 timmars sömn innan det började pipa ute i hallen. Mamma som var hemma idag gick och kollade var det var och då var det dåligt batteri i larmet. Fan va det lät.
Eftersom jag inte kunde somna om var det lika bra att gå upp och skynda iväg till skolan.

Ikväll är det match, eller ja, träningsmatch. Mot Pixbo. Halv nio börjar den och vi är väl klara halv tio. Då vill jag hem och sova, jag börjar ju tidigt alla dagar utom måndag och tisdag. Sovmorgon på torsdag och fredag hade suttit jävligt gött ska jag säga er.

Tillbaka till skolan och Bransch & Produktkunskap, vi ska skriva femton sidor om en produkt. jääääävligt kul. NAAT.

Daniel♥Elin



Ha en bra dag,
Pusss.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska du pierca dig i naveln? Eller i örat? Eller? :P

2009-02-19 @ 18:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0