Torsdag, 25 September

Hej alla!
Vill först börja med att gratta Oliver idag, som fyller 17 :D
Skola idag igen, d va rätt segt även om vi slutade typ en timme innan vi skulle sluta. Jag och Sandra vandrade ner till stan en stund innan hon skulle åka hem och jag skulle åka till Partille för att träffa Daniel <3
Det blev jävligt mycket skratt och jävligt mkt myys <3333

Asså, det finns verkligen inte ord för att kunna förklara den här eftermiddagen på ett bra sätt.. Underbart är det mildaste man kan säga. Det var så jääävla underbart så det är fan inte sant. När jag tänker på det kan jag bara le. Det finns ingenting med dig som inte är underbart <3
Sen var jag tvungen att åka ifrån Daniel<3 eftersom jag skulle in till Klubbhuset och träffa ngra  laget på Landvetter Wingskväll eller vadfan man ska säga. De har gjort lokalen jäävligt ball asså, och David var asshysst och hjälpte mig att få de rätta svaren till VM i Prag ngngång :)) Han och Daniel Johansson ska komma och träna oss btw, ball!
Nu är det cup i helgen, d måste gå bra nu ffs. Fast cupen innebär ju att jag inte får träffa Daniel på hela helgen :(( Men på söndag :D<333
Ha det bra,
PoK <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0