Torsdag, 11 September

Hej alla!
Imorn får jag gå till skolan igen, i'm so exided xD haha, ärligt. Visst, det har varit jättegott att vara hemma och inte göra ngnting, bara sova äta kallt och dricka varmt. Men det har varit så ensamt och mina kära klasskamrater har varit så snälla och goa och skickat sms och frågat hur det är med mig varje dag. SÖTUNGAR!!!!!

Hetsig dag btw;
10,43 min mormor ringer och väcker mig. Utan att hon vet om det. Hon ville ingenting typ, bara ha ett allmänt samtal.
11,10 my beloved moster ringer när jag äter frukost och frågar om jag vill följa med henne och mormor och fika på byvägen. vi bestämmer tid utanför mormor 11,50
11,44 är jag påväg till mormor.
11,51 är jag utanför mormor och drar en suck av lättnad över att jag inte är sen.
11,55 kommer moster och vi är påväg till andra sidan bron.
Sen äter vi och har en riktigt trevlig stund.
13,05 jag kommer hem och kommer på att jag skulle posta ett vykort. Skriver det, går tillbaka till centrum och går hem igen. Mamma ringer direkt när jag har kommit hem.
Sen kommer pappa, sen kommer mamma och sen börjar vi städa.
Sen kunde vi inte bestämma oss om vi ville ha pizza eller inte..
SOM TUR VAR blev det ugnspannkaka. gottgott.
Sen ska jag duscha, fixa naglarna och noppra ögonbrynen tills imorn. Just det, ska bestämma vad jag ska ha på mig oxå. JAG MÅSTE HA NYA KLÄDER!!! SNAART!!
Kanske tjänar en 100lapp imorn med, haha (:
Ha det bra,
Kram Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0