Tisdag, 23 September

Hej alla!
Nu slog det mig när jag skrev in datumet att det snart är oktober!! Oh my, säger jag bara. Det innebär att det börjar bli riktigt kallt och man kan få ha på sig alla fina höstkläder som man har köpt, iofs så har jag inte köpt så jättemkt än men ändå :D
Jag somnade med min mobil i handen igårkväll och imorse vaknade jag av ett riktigt sött sms från Daniel (:<3. Du anar inte hur glad du gör mig <3
Sen vare dags att åka buss igen och där träffade jag min kära kompis Erica:D vi satt och snacka om allmänt, trevligt!
I skolan var d soft, d var längsta dagen idag så nu är d bara korta dagar kvar, sen är d heelg :DD en ganska späckad helg.. D är cup, och på söndag, när Sofia inte kan vara med måste jag stå imål. Jag vill verkligen inte, men jag ställer ändå upp för laget lix. Det kan, det KAN gå bra. Jag är ju inte helt kass på att vara målvakt ;) hahah, nej jag skojjar bara xD
Efter skolan åkte jag till Partille och träffa Danni <3, dock en väldigt kort tid eftersom han slutade sent och jag skulle träna. Men vi ska ses på torsdag igen :D<3 Du är d bästa jag har <3
Göttt, jag har en timme sovmorgon imorn (Y)
Ha det bra,
PoK <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0