Senare samma söndag

Hej alla!
Det har varit en rätt seg dag idag, skulle egentligen ha åkt hem till Daniel<3 men d blev inte så eftersom jag skulle ha match senare på kvällen. DUMT. I brist på något att göra gick jag till idrottshallen och träffa Martina där vi kolla på några matcher sen stack jag hem och käka och då kom Linda. Under tiden som hon var hos mig var jag helt jävla cp. Asså, det var sjukt! Efter maten hämtade vi upp Gabriella som hände med oss till Mölnlycke. Vi kollade lite på de yngre spelarna i La Wings och de kom två i Bslut. Sen var det dags för våran match.
Det var nog det segaste jag har varit med om. Ingen bra speldag idag asså:O MEN vi vann!! Så jävla gött, 5-1 mot de jävlarna! HA, där fick nii :D blää på eer :D haha, nu börjar dampet igen xD Nä, skojja bara.
Men mitt spel var ju riktigt jävla hemskt. Det mest pinsammaste och fulaste var ju LÄTT när jag 1, missar bollen när jag ska skjuta 2, får med mig bollen 1 av 20 ggr ungefär 3, TAPPAR KLUBBAN NÄR JAG SKA TÄCKA AV :O Hur lyckas jag? Hur fan kunde jag tappa klubban när jag inte gör ngt speciellt?
Nu får jag iaf vila upp mig till på tisdag, går det såhär illa igen då så vet jag verkligen inte vad jag gör!

Imorn är det skola igen, tre lektioner. Sen ska jag träffa Daniel(:<33
Nu måste jag duscha.
Ha det bra,
PoK <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0