Söndag, 21 September om världens bästa lördag

Hej alla!
Det har varit en underbar dag
Dagen började med att jag vaknade 7,30 för att göra mig iordning och åka till stan 2 timmar senare. brukar inte ta så lång tid på mig, men jag vaknade själv av att jag var pigg. cpit.
Sen shoppade jag en del (: sen åkte mamma och pappa hem så jag gick jag för att möta Daniel<3, vi gick och köpte godis sen åkte vi till landvetter. Hemma hos mig var min faster Marie, min kusin Isabella och hennes pojkvän Edvin. Men de åkte nästan precis efter att jag och Danni hade kommit hem. Så vi kollade på halva The hottie and the nottie innan vi skulle upp och lämna den på shell. Sen åt vi, sen kollade vi på 2 fast 2 furious och hade det jättejättejätte mysigt :)<3
Sen skulle Danni åka hem :(( så jag gick med han till bussen. Men vi bestämde att vi skulle ses på måndag igen :D<3
När Danni hade åkte ifrån mig :(, gick jag till Fredrik där vi senare åkte ut med bilen, såhär såg våran roadtrip ut:
la-mölnlycke-öjersjö-la-härryda-hindås-la. Sen skulle jag hem och sedan dess har jag suttit och chattat med Danni<3.

Det var en riktigt mysig dag, och imorn ska jag till gråbo, wääj:D<3
Ha det bra,
PoK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0