Onsdag, 24 September

hej alla!
Det har varit en jävligt konstig och sjuk dag.
Skolan gick bra, d va soft. Men när jag skulle åka hem så kommer röd, är d röd? nä, då går bussjäveln till Mölnlycke och jag är hemma ca 1,5 timme efter att jag har slutat skolan. När jag kommer hem har jag fått ett brev från dem som tog vårat student card. Det var inte en enda jävel i min klass som blev nöjd med sitt kort. Vad gör idioterna då? Jo, de skickar ut de jävla bilderna som skolfoto :OOOOOOOO FATTA HUR JÄVLA ARG JAG VAR NÄR JAG SÅG DETTAA!!! helvetes dag.
Träning ikväll, jag ska stå imål, eftersom att sofia inte kan vara med på söndag så får jag stå. FAN VAD UNDERBART, naaaat.

Imorn får jag träffa Daniel<3, jag saknar honom otroligt<3
Ha d bra,
PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0