Måndag, 8 September

Hej alla!
Det var ju cup i helgen. Kan ju inte direkt säga att det gick speciellt bra. Men är ändå ganska nöjd med lagets insats efter endast 4 träningar. De två sista matcherna var väl alla ganska slutkörda och det märktes dagen efter.
Jag vaknade upp med en hemsk smärta i halsen, kunde knappt prata eller svälja. Sen efter en massa frossa visade det sig att jag hade feber, 39 grader. Jag kunde inte äta eller stå upp. Det var bara att ligga kvar i sängen och upp och spy när det behövdes. Tillslut fick jag i mig lite blåbärspaj och något att dricka som jag faktiskt fick behålla..
Annars var det en riktigt jobbig och lång dag, även ifall jag sov nästan hela dagen. Nu när jag vaknade hade jag ännu mer ont i halsen och huvudvärk. Febern har inte heller släppt. Jävla skit. Palla bli sjuk nu menar jag. Jag vill träna och träffa folk. Skit.
Sen finns det inget att göra hemma heller förutom att dricka massor och käka youghurt. MUMS, naat.
Ni får gärna höra av er (:
XOXO Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0