Måndag, 29 September

Hej alla!
Aldrig har jag nog varit så trött i skolan, det var cp. Det konstiga var att det inte bara var jag som var trött. Jag träffade min babe<3 efter skolan, han var ju lätt mkt tröttare än jag, men fan va kul vi hade. Skrattade som fan :D hahaha, xD Du är bäst älskling! När jag åkte hem träffa jag Sabina som jag inte har träffat sen skolavslutninge, skitkul att se dig igen (: efter att ha snackat lite så kom vi fram till att det är riktigt dåligt att vi inte har en tågstation eller vad man nu ska kalla det i Landvetter!! Vi bestämde oss för att göra en namnlista på ett antal namn och sedan skriva till Banverket så att de skaffar oss en tågstation. Hade inte det varit bra?
Kommentera era namn här eller på min bilddagbok så är vi enormt tacksamma!
När jag kom hem var mamma hemma och hon gick typ upp och la sig med en gång typ. Vad är det här för konstig dag, varför är alla så trötta :S
Just d, jag ska klippa mig snart oxå :D:D Det ska bli riktigt skönt att bli av med allt det tjocka håret :O okej, ska ju inte klippa bort allt, men typ hälften xD Hoppas att det blir bra iaf.
Nu ska jag sova eller ngt,
Ha det bra, för det ska jag (;
Puss & Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0