Lördag, 6 Augusti

Hej alla! Andra matchen avklarad i första cupen med nya föreningen Landvetter Wings! och vet du vad? VI VANN! VI ÄGDE DEM SÅ JÄVLA MKT i andra halvlek ^^
Landvetter Wings IBK - IBK Göteborg 1-0! Snacka om att de blev snopna när våran lilla Gabriella smällde in målet. Mohaha. shit, det känns som om jag börjar bli lite elak. MEN DET SKITER JAG FULLSTÄNDIGT I! För nu är jag så jävla stolt över mitt lag.
Man kan säga att det var tur att inte IBK GBG vann, för de spelade så fult och låste klubban, och jävlar vad arg jag blev. Domarna var ju helt blåsta! Istället för att blåsa åt oss, så blåste de inte överhuvudtaget. Haha, fattar ni ? ;)
Men vi vann, första vinsten för La Wings EVER LIX, det är stort och det kommer att skrivas in i historieböckerna!

Fast det var ju inte lika kul att gå upp imorse, 6 kom mamma och väckte mig och 40 minuter senare var vi påväg. Sen skulle vi samlas en timme innan? Jag menar, varför samlas en timme innan matchstart när vi inte har ngt annat att göra? Vi får ju bara sitta där och vänta på att vi ska värma upp och att tränarna ska gå igenom laget. Det tar 25 minuter kanske? Lite onödigt tycker jag. Hade det varit seriematch eller ngt annat sådant så hade jag fattat varför. Men nu är det cup ffs..

Om ca 22 minuter ska vi bege oss iväg igen för att hämta Victoria och Marie, och sedan iväg mot Lundbystrand där vi ska spela. Vi spelar på plan 2 för er som vill dit och titta.
Nu blir det peppning med bananer och vatten som gäller! Inte det godaste, men man får stå ut. Nästa match är mot Pixbo 93or. Sheet.. Tar vi dem? Kanske inte, men vi ska kämpa in i det sista!
Landvetter Wings, <3
XOXO, Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0