Lördag, 13 September

Hej alla!
Min moster fyllde år igår, jag ringde henne vid 7tiden och grattade henne (: ja, hon var vaken. det är sällan våran familj sover länge. varken på vardagarna eller på helgerna. Hon blev jätteglad över att jag ringde och jag blev glad över att hon blev glad, blabla. Sen var jag påväg till skolan och det var ingen där, så det visade sig att vi inte började förens 1 timme och 10 minuter senare.. JIPPI!! Sen kom alla mina underbara klasskompisar, alla blev jätteglada att se mig YEY
Efter skolan blev det vädigt knepigt.
Jag gick till centralen för att vänta på Daniel, ringer honom och frågar om han är påväg. Han ber mig att gå till tågen, till spår ett och ber mig ringa när jag är där.
Är vid spår ett och ringer Daniel, han vägrar säga vart han är någonstans och säger till mig att gå på tåget. Jag har ALDRIG i hela mitt liv varit på ett tåg och ännu mindre åkt ett. Sen säger han att han är i Partille, så jag sätter mig på 514 till Partille som tar ca en evighet. Sedan visar det sig att Daniel är hemma och efter ett väldigt långt prat efter vart vi ska ses bestämmer vi att han kommer till Partille. Så han får åka hemifrån!!
Efter ett tag kommer Daniel med tåget (som nu skrämmer mig ännu mer xD)
och vi drar in till Allum och sätter oss utanför Max och snackar ett jävla tag. Asså, jag har så jävla kul med Daniel, skrattar ju ihjäl mig varenda gång jag träffar honom.
Efter mycket skratt och blöta papper skulle jag åka hem. Jävligt segt, men jag träffar han på Måndag igen YÄJ
Idag gick jag upp tidigt för att åka till stan med mamma. Efter en halvtimme eller något träffar vi min moster Siw, Calle och Johans sambo Jennie som var ute och skoshoppade. PRECIS SOM VI :D
Vi gick ett tag och letade skor, sen gick vi och fikade på Ahlströmers Café. Därefter gick Calle hem, Siw och Jennie gick till H&M och jag och mamma gick och letade ännu mer skor. Sen hittade vi ett par som jag köpte, sen kom pappa och hämtade oss för att åka till Media Markt för att lämna in min dumma mobil och sen åkte vi och köpte godis på Sockertoppen, sen äntligen åkte vi hem.
Nu ska vi snart äta,
Ha det bra
Kram Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0