Fredag, 19 September

Hej alla!
Gick upp sex imorse för att duscha och ha mig innan det var dags att åka iväg till skolan.
Prov första lektionen (N) dock gick det rätt bra (Y).
Sen flöt dagen på.
Efter skolan träffade jag Daniel :D<3, han var litelite dum mot mig när han inte ville säga var han var någonstans men jag hittade honom (: duktigt elin. Han hade med sig Ninos, eller vad han heter, (:
Tyvärr så stack de hem ganska tidigt men jag ska ju träffa Daniel i helgen igen :):) du är världens bästa, vet du om det? <3
Sen fick ju jag oxå åka hem, helt själv^^, kom hem och börja städa och sen kunde jag ä-n-t-l-i-g-e-n aktivera mitt CSN-kort som jag fick igår. Så nu har jag massa rabatt!
Det finns inte någon som har lust att hitta på ngt ikväll eller? HÖR AV ER!!!
Ska till stan med mamma imorn morgon, KUL:D
Ha det bra,
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0