Onsdag, 22 Oktober

Hej alla!
Dum dag. Hoppas att jag kan träna ikväll, behöver verkligen det.

2 dagar kvar till lovet nu. Jag längtar verkligen, att slippa gå upp innan 7 varenda morgon.

Jag saknar min Daniel, gårdagen var underbar <3 som alla andra dagar med dig älskling. Det finns ingen bättre än dig. Du är allt för mig och jag älskar dig♥

Imorn ska jag in till stan på kvällen och möta Sara eftersom vi ska på MQinvigningen. Det ska bli riktigt roligt att träffa henne igen. Har inte umgåtts med henne sen skolavslutningen :O. Sen har jag visserligen träffat henne däremellan men max en halvtimme.. aja, KUL ska det bli iaf :DD

Ha det bra, men inte bättre än mig ;)
Haha,
Pusss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0