Måndag, 20 Oktober

Hej alla!
Vill börja med att gratta en av mina äldsta vänner Claudia som fyller sexton år idag!! Graattis :D<33

Det var enormt segt att gå upp imorse, det blev ju som sagt inte mkt sömn inatt. Satt och åt frukost med pappa innan han åkte iväg till Gottskärr i fyra dagar, så han kommer inte hem fören på torsdag igen.

Skolan var helt okej, satt i bamba typ en timme innan Lina fick damp och ville ut. haha, söt är hon.
Efter skolan åkte jag ner till Nordstan och träffade baby, han satt där med sin Bräckejacka och lös upp typ hela stan, MER än vad han brukar göra <3
Hahaha, jag skratta som fan när jag såg honom. hahah, det var inte alls meningen. Hahah, flåt älskling <3

Åkte hem vid fyra och somnade i soffan med mamma.
Soft dag imorn asså, en lektion. Börjar 8.30 och slutar 9.40. tidigare hoppas jag så att jag kan hinna med halvbussen hem. Längtar till imorn♥

Nu ska jag till mormor och lämna mat och pengar, sen ska jag till bilen där jag glömde min iPod, hahah, jävla smart är jag asså!


Ha det bra,

Pusss.


Daniel Ekström, you are the only one, ingen annan. Kärlek på högsta nivå♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0