Fredag, 31 Oktober

Hej alla!
En riktigt härlig fredag för min del (:
Började med att jag och pappa stack ut och övningskörde, lämnade kuvert till mormor, handlade och tankade. Haha, körningen gick väl helt ok innan ett jävla dumhuvve höll på att köra in i mig. LYCKAT (Y)
Åkte hem igen och fika med mamma, stack iväg till idrottshallen där jag träffa Linda, Robin och Martina. Stack typ 25 minuter senare till bussen, in till stan för att träffa bby<333
Vi åkte hem, kollade på typ halva sex and the city filmen innan vi gick och hämta pizza. Hahaha, garva som fan när vi käka. hahaha, omg :D

Sen blev det ännu mer mys<3 och ngra timmar senare var det dags att springa till bussen.. uh, hatar när du går på den jävla bussen älskling.
Resten av kvällen spenderade jag med mamma och kolla på idol och när Robin höll på att åka ut satt jag och slog på mamma. Så jävla arg var jag!
SVENSKA FOLKET, vad är det för fel på er som inte röstar på ROBIN BENGTSSON? HAN ÄGER JU SÖNDER IDOL!! idioter..
Eller vi gör såhär; Robin, skit i idol. Vi skaffar dig ett skivkontrakt och ett glamouröst liv åt dig. Blir det bra :D

Jag har tråkigt. VIll ha morgondagen nu så jag kan spendera den med min älsklingsDaniel <3
Lördag, nununu!!

Btw, Anders Bagge sa en liten rolig sak om Johan Palm förut;
- Jag försöker komma på vad du liknar mest; Hanna Graaf eller en sjöhäst. Hahaha, så jävla klockren XD Johan är ful!

Daniel♥Elin

Ha det bra,
Pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0