Fredag, 24 Oktober

Hej alla!
Det är 62 dagar kvar till julafton, men idag känns det som dagen innan. Eller iaf just ikväll. När jag kom hem från skolan hade mamma satt upp en ljusstake i mitt fönster. Ingen julljusstake utan en som man kan ha året runt, en allround typ. Nu när det börjar bli mörkt, kallt, blåsigt och vintern närmar sig så känner man en höstdepretion. Kände den förra året men har inte fått den iår eftersom jag är så jävla lycklig. Men när man sitter hemma själv så kommer den. Sen försvinner den. Litelite skumt.

I skolan var det lugnt, turismprovet som jag trodde skulle gå åt helvete gick galant. Tur var väl det. När man var klar med det efter typ 20 minuter (vi skulle sitta typ två timmar) så stack jag, Lina och Sandrorna ner och fixa ett fritidskort till mig, wäj :D. Sen gick vi och käka på donken och satt där i nästan två timmar. Pratade om allt, så som man inte kan göra i skolan. Sen skrattade vi asmkt. haha, ni är för goa tjejer :D
Efter skolan åkte jag och träffade min älskadeälskade Daniel<3 innan dess höll jag på att bli påkörd.. haha, illa.

Nu vill jag bara ha lördag. Lördag,lördag, lördag. Nununu!

Elin♥Daniel


Ha det bra,
Pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0