Måndag, 10 November

Hej alla!
Imorse när jag vaknade trodde jag att huset skulle blåsa ner, fyfan storm ute. När jag gick till bussen imorse höll jag på att blåsa iväg typ en miljon gånger :S FYFAN, vad är det för äckligt väder? Det som var så fint bara förra veckan lix?

Haha, dagens;

Jag fick ett sms av Minna där det stod; tycker du om att välta kor i tyskland? Jag började ju såklart garva när jag såg det och jag läste upp smset för Lina, Sandrorna och Sam. De börja garva och så säger Toksandra Johansson; HAHA, DET HAR JAG GJORT! JAG HAR VÄLT KOR! DET ÄR SVINKUL!! Så börjar hon snacka om när, var, hur och varför.
Sen säger jag; Så som man välter traktorer i Bilar?
Sam och lina nickar instämmande.
Toksandra; Vadå bilar?
Jag; Ja, du har väl fan sett BILAR ?!
- Ja, klart att jag har sett bilar!!!!
- Sandra, filmen bilar?
- Jaha, eh, nej ..
HAHAHAHAHAAHAA, så jävla kul XD ojoj, fatta att man aldrig har tråkigt med folket asså x) Varje dag är en sjuk dag. xD

Efter skolan åkte jag ner till Nordstan för att träffa min älskade Daniel<3 som jag inte har träffat sen i lördags <3333
Vi gick runt och letade efter sittplatser, det blev tillslut "terassen" i nordstan på glovet. haha, kul hade vi, som alltid <3
Sen åkte vi hem :/ och jag träffade mindre trevliga personer på bussen. Äh.
I don't give a damn anymore. You are nothing. NO-THING. byebye.

Imorn är det skola igen och vi ska framföra våran låt på esteten imorn. HAHAHA, får ha silvertejp för munnen för att inte sabba skiten så vi får ig eller ngt X) haha, måste ändå hämta den till träningen imorn, haha, måste tejpa fast handen på klubban. Hahaha, hoppas att det hjälper annars vet jag inte vad jag gör. typ lägger ner innebandyn? nej, men fan. det måste gå.

Om fyra minuter ska jag bänka mig framför tvn, vänner, det roligaste programmet börjar. Även om jag har sett ALLA avsnitt så är det JÄVLIGT kul att se det igen :D haha, jag är värsta tönten. jag vet (a)


Jag saknar min bby, hoppas att jag får träffa honom imorn igen. DU ÄR ALLT BBY, klarar mig inte utan dig. Du är min drog <3 Jag älskar dig så mycket♥

Ha det bra,
Pusss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0