TORSDAG, 20 JANUARI

Torsdag är kommen! Sista dagen i handbolls-VM och näst sista dagen i skolan för den här veckan. Min lektion börjar alldeles strax, en halvtimme efter utsatt tid, kunde ju sovit en halvtimme till.. menmen, tar väl igen det inatt? Eller inte.

Jag har bara den här lektionen, sen ska jag äta lunch med min vän Josefine, sen träffa min man som äntligen mår bra igen efter några dagars sjukdom. Det blir plugg ikväll dock, samt handboll! Sverige-Polen (här kommer mitt sportnördiga jag fram). En match som kommer att bli galet spänannde! Sverige MÅSTE vinna för att ha en chans till medalj, hejaheja!

Kommer upp med laguppställningen senare!

Ha en fin torsdag så hörs vi under eftermiddagen:)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0