TISDAG, 8 FEBRUARI

Det är skrämmande hur ofta man påminns om att lärare inte är ett yrke - utan en diagnos.
Tisdagar är lediga dagar, från skolan. Jag har begravt mig i jobb för att hinna med allt med lagom marginal till praktiken börjar. Imorgon ska jag göra två prov, lyssna på ett tal, ha styrelsemöte innan möte med kund, hem, plugga, fixa grejer till nästa vecka och sedan hinner jag förhoppningsvis sova innan det är torsdag igen. Kan inte dygnen vara längre? För jag behvöer mer tid!
Tack och lov att det finns helger. Speciellt den här helgen. Fredagskvällen började grymt! Vi var ett härligt gäng som träffades hos mig, sedan mötte vi upp resten för att sedan ha en grym natt på Parken, tyvärr finns det folk som tror sig alldeles för mycket och sabbar inte bara för en. Tråkigt att det ska vara så. Men man får se till att göra det bästa av saken. Vi försöker på nytt igen på fredag, vi satsar all in för att det ska bli så bra som möjligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0