TISDAG, 22 FEBRUARI

Godmorgon!

Jag har precis ätit en baconfrukost. Men för att inte få så ont i magen som jag fick förra året så slänger jag in litelite yougurt för att mildra allt det feta. Den här metoden låter verkligen superäcklig med allt fett som vi äter haha.
Det var egentligen meningen att jag skulle ha bloggat lite grann igårkväll när jag kom hem från Världens Bästa, men jag kom aldrig hem därifrån fören halv sex imorse, när han åkte till jobbet. Men jag kom hem, tog av mig alla kläder och somnade otroligt gott och sov 4 timmar till. Love it! Det är underbart att man är ledig måndag och tisdag. Men så blir det inte de kommande veckorna.


Idag, vad händer idag? Jo, jag ska åka in till stan om några timmar och träffa min Coulmate och ta en fika. Vad man nu kan äta när man går på den här dieten.. haha, det återstår att se!


Nyvaken!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0