SÖNDAG KVÄLL

Vilken otroligt härlig kväll! God mat och underrbart sällskap är ingenting som jag tackar nej till! I över två timmar satt vi och åt och pratade om i princip allt och det kändes riktigt bra att vi kan kommunicera så bra som vi gör. Nu är jag iallafall hemma och ska titta på senaste avsnittet av Solsidan, sedan blir det The Hills tills jag somnar, vilket jag kommer att göra ganska snart, har ju varit vaken sedan 4 imorse...

Imorgon väntar något helt nytt för min del. Praktik står på schemat och det ska bli så roligt! Jag fick frågan förut om jag var nervös. Men det är jag faktiskt inte, jag är mest glad över att jag har fått den här platsen!
Så imorgon kommer det kanske inte att bli så jättemycket bloggande fören fram på eftermiddagen/kvällen. Men jag hoppas att ni överlever ändå ;)


Ser lite trött ut med det ansträngda leendet kanske?

Sov så gott :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0