SÖNDAG, 27 FEBRUARI

Nej men hallå!

Idag är det söndag och jag har varit igång i nästan tolv timmar redan. Klockan ringde 03.55 imorse då jag och min papsi skulle iväg och jobba. Jag somnade dock inte fören alldeles för sent igår så jag fick knappt gyra timmars sömn. Det kändes idag. Men i och med att vi börjar jobba så tidigt och måste vara allerta då vi har ett ganska viktigt jobb så har vi ett s.k. pausrum med soffor där man kan gå och lägga sig och vila på sina raster. Man känner sig mycket piggare efter en halvtimmas vila.
Så nu är jag hemma hos min lilla mamma och vi har precis avnjutit en liten söndagsfika och kollat på förra veckans avsnitt av Solsidan. Jag älskar det programmet, så underbara skådespelare som är med!

För att summera gårdagen lite bättre så var ju jag och min mamma i stan i nästan sex timmar för att hitta den perfekta.. Ja, den perfekta... Mer än så får ni faktiskt inte veta än ;) Men lyckan är funnen, så långt kan jag väl säga. Och tack och lov för det! Sedan blev kvällen lugn för mig som skulle upp tidigare än tuppen.

Men om ca en halvtimme så ska ska vilopulsen öka. Jag har två timmar på mig att göra mig iordning då jag ska göra en grej ikväll. En dejt skulle man kanske kalla det.. Med en väldigt trevlig person som jag tycker väldigt mycket om. Och jag ser verkligen fram emot den här dejten, det ska bli så härligt att få spendera lite tid bara vi. Jag ska bara fundera ut vad jag ska ha på mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0