FREDAG, 11 FEBRUARI

FREDAG!! Äntligen! Jag hade en helt underbar morgon, vaknade upp på rätt sida, pigg och med trevligt sällskap. Nu är jag i skolan, lite tidigare än nödvändigt, men jag har två prov idag och ska läsa igenom mina anteckningar en gång till. Ikväll blir det utgång! Trädgårn verkar vara på prio ett just nu, men vi får se vart vi hamnar någonstans!
Imorgon blir det finbesök, kusin och familj kommer och hälsar på! Så trevligt då vi ses alldeles för sällan! Jag ska även packa och göra iordning allt då vi sticker iväg tidigt till Sälen på söndag morgon. Ni anar inte hur mycket jag längtar att få komma bort från allt ett tag!

Men vi har en fredag att ta oss igenom innan dess! Skola, sedan lunch med bästa Malin, sen tagga utgången :)

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0