CELLSKRÄCK UTE PÅ LANDET

Ja, lunchen var perfekt! Tråkigt dock att äta själv, men eftersom att jag skulle på intervju så blev det så. Och på tal om intervjun så har jag skaffat mig en praktikplats på Svenska Mässan, från och med måndag! Det kommer att bli så roligt! Jag ska till och med få ett eget rum haha!
Så jag är glad!
Efter intervjun bar det av till Alingsås, av alla ställen! Som tur var fick vi skjuts av min fina. Då vår VD har massa utrustning till vår monter som vi ska bygga om en vecka. Och då skulle vi åka dit och godkänna allt som vi ska ha med. Och allas smaker är verkligen olika! Sandra och Sandra trivdes ute på landet. Jag fick lite klaustrofobi och hade nog inte känt mig så ensam om att vara storstadstjej om min jämlike Josefine hade varit med. Hon trivs nog lika illa i källare och ute på landet som jag gör!


Nu är det mat och jag är vrålhungrig!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men oj vad märkvärdig man ska vara då....

2011-02-23 @ 19:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0