SHOPAHOLIC vs. WORKAHOLIC

Hm, vem gillar vi mest? Shopaholic eller workaholic?

Shopaholic håller igång som vanligt, värre än vanligt dessa veckor om jag ska vara ärlig. Men imorgon är det workaholic som kommer igång. Det är lunchmöte med styrelsen i företaget imorgon och det ska jobbas. Förhoppningsvis blir vi klara med alla förberedelser och kan börja deala med våra leverantörer.

Hösten kommer att bli galen med allt jobb! Snart är det Kick Off och skit med och det ska också bli kul!

Morgondagen blir nog en lång dag för min del, skola tidigt, och är förmodligen inte hemma fören sent pga av olika ärenden som är inbokade. 

Frågan är dock, vad ska man ha på sig imorgon?

Nej, nu ropar min säng på mig. Det är dags att koppla av lite.

Sov gott.

XOXO

Kommentarer
Postat av: Felixsonja

Wicked site. Keep up the excellent and creative work.

2010-12-27 @ 10:29:34
URL: http://felixsonja.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0