FREDAG, 29 OKTOBER

FredagfredagFREDAG!


Efter förra helgens bravader blir det en luung helg. Ikväll ska jag ha en trevlig kväll med mina tjejer. Imorgon blir det ett event vid Göteborgshjulet. Det är några av världens bästa snowboardåkare som är inbjudna på en uppvisning, liknande. Ska bli kul att se då det bjuds på massa coola grejer! Kanske kan snappa upp något fräckt trick tills jag ska till sälen till våren, som inte har stått på skidor på ca 8 år! kommer att bli awesome't bra ;) senare blir det en mysig kväll tillsammans med bästa vän :) på söndag blir det nog inte mycket gjort fören på eftermiddagen/kvällen. Ska bli riktigt kul!!

 

Jag är REDIGT trött idag. Har inte sovit mer än tre och en halv timme inatt. Men det var en bra natt vill jag lova. Somnade otroligt gott vid tretiden ;) sen var det bara att möta verkligheten igen och gå upp när klockan ringde 06.30..
Men jag slutar tidigt idag och då blir det hem och ta en välförtjänt powernap innan Sandra kommer! Ska bli jätteroligt faktiskt :D

Nu är det dags do some business ;)


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0