SISTA TRÄNINGEN

Jag hade skrivit världens grymmaste inlägg om min sista träning idag och så lägger internetfan av!!! JAG HATAR MOBILT INTERNET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Jag ska iallafall snart avnjuta min sista träning på gymmet, eftersom att mitt träningskort går ut idag och jag kommer förmodligen att ha fullt upp under de kommande tre månader så är det ingen idé att köpa ett nytt fören till hösten.
Jag kommer verkligen att sakna mina mördar-träningar som jag har 4 dagar i veckan.
Nu får ni inte tro att jag kommer att lägga in mina träningsskor i något glasskåp och hylla mina träningar. Nejnej, slå sönder det där skåpet och ta tag i skorna igen för här ska vi inte vila!
Men istället för att träna på det älskade gymmet ska jag ut och springa, vilket är DÖTRÅKIGT, men jag måste göra något, för annars kommer jag att dö!
Jag hör av mig efter träningen. Om jag inte sörjer ;)
I Love You

XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0