ONSDAG, 19 MAJ

Okej, sommaren är officiellt här. Eller iallfall för tillfället. Men den är här nu och det är jag otroligt glad över!!

Dagen har varit så otroligt bra. Det började med att det var sol och nästan 16 grader varmt när jag gick upp vid halv åtta tiden imorse och det var kokhett när jag stod och väntade på bussen.
Vi firade Sandra idag i slottskogen och det var lite mulet när vi hade vår picknik. Men när det var dags för minigolfen (äventyrsgolf heter det i slottskogen) så försvann alla molnen och det blev hur varmt som helst. Helt underbart!!
För att tillägga så vann jag golfen, för att jag är bäst ;)

Det kommer att komma upp bilder lite senare, efter att jag har ätit och efter att jag har pluggat lite. JAG LOVAR!

XO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0