(Ö)KÄND PÅ NK MODE

I julas fick jag en ljusblå skjorta från Tommy Hilfiger. Den var otroligt skön, både i materialet och att ha på sig överhuvudtaget.
Men i ena sömmen var det totalt felsytt och det såg ut som om den hade töjts ut. Så vi reklamerade den och personalen på NK skulle höra av sig dagen efter när de hade fått reda på när den skulle komma in igen och det var ingen som ringde. Det visade sig då att skjortan var slut på lager (?), helknasigt och de skulle ringa när den kom in igen.

Nu har det gått flera månader och de har fortfarande inte ringt. Så jag var inne idag och pratade med personalen, än en gång.
Då visar det sig att alla som jobbar på NK Mode vet exakt vem jag och min mamma är. Alla har koll på vår situation och de kände till och med igen mig när jag kom in!
Haha, kändis på NK ;)


Den här skjortan är det. Snygg va :)

XO
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0