ONSDAG, 9 JUNI

HELLOJ i regneet!
Fyfaan, det har seriöst regnat hela dagen och ändå har jag inte haft tid att blogga. sämst är jag. Men jag har haft en del att göra, körkortet tar i princip all min tid och det är jäkligt tråkigt. Men det kommer att vara så ett tag framöver och det är bara att gilla läget. Det är ju värt mödan senare! Hoppas jag


Tomorrow är det skolavslutning, FINALLY!! Sen blir det jobb på fredag. Cashen flödar ;) Jobbar visserligen sent, men det är alltid jobb.

På lördag får det inte bli dåligt väder, då hoppas jag kunna jobba lite på brännan innan jag ska på middag hos en tjejkompis som har tjejmiddag, inflyttningsfest och födelsedagsfest samtidigt. Kul! Får väl börja fundera ut vad man ska ha på sig också då... skit!

Talk to you lateer!

XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0