LÖRDAG, 19 JUNI

HELLOJ!

Sorry för den kassa uppdateringen under gårdagen. Jag mobilbloggade, som jag lovat, men det funkade inte. Jag hatar det. Sen hann jag inte ladda upp mitt inlägg innan jag åkte ner till C.

Ja, gårdagen spenderades iallfall nere hos C tillsammans med Linda. Innan Linda kom gjorde jag och C vår berömda nachotallrik. GOTT! Fast den vart inne liiite för länge och jag brände mig på tungan. Så jag är brännskadad nu :(
Vi hyrde även Fast and the Furious 4. LOOVE IT!

Appropå uttrycket LOOVE IT! Så använde jag det liite för mycket igår när jag var med C ute med hennes vovisar. Vi två är riktiga VÄNNER (F.R.I.E.N.D.S) fan och vi kommer alltid på någon rolig scen som vi imiterar och skrattar åt. Haha, underbart!

Nu ska jag ladda lite inlägg för det Kungliga Bröllopet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0