SECRET KEEPING

Tjaaao!

Egentligen har jag ingenting att skriva om för det har inte hänt speciellt mycket idag. Eller en sak har jag att säga. Men det säger jag inte fören på onsdag eller torsdag. höhö. Och den saken har jag taggat inför under eftermiddagen och kommer att tagga imorgon, på onsdag, torsdag och innan the big thing på fredag. Det kommer att bli så GRYMT!!

Jag är typ sämst på hemligheter, har jag sagt att jag inte ska säga något fören det datumet så säger jag det typ tre dagar innan. Jag blir överexided.
Tro inte att jag inte är en dålig kompis nu, för det mina vänner berättar för mig, stannar hos mig.

Nu, tagga lite till sedan sova!

Love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0