MÅNDAG, 5 JULI

Godmorgon!

Jag har varit uppe ca en timme och känner ändå att jag håller på att somna. Efter en jobbig kväll på jobbet (herregud, det var totalt kaos!) och nio timmars sömn är jag ändå inte utvilad. Jag känner mig nästan som om jag har dygnat.. Blää.

Idag. Ska jag jobba igen. Jag börjar runt ett och kommer hem vid halv tio ikväll. Det känns bra när det inte är toppenväder ute. I veckan hoppas jag på att åka ut några dagar till havet. Jag är inte speciellt brun än, delvis för att jag inte har någon Kenzapigment tyvärr och devlis för att jag inte har varit sådär överdrivet mycket ute vid havet heller. Två dagar i veckan är inte mycket.
Jag hoppas iallafall att jag kan åka ut imorgon eller så. Men det märker vi imorgon!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0