NÄST SISTA DAGEN PÅ DETTA ÅRET

Torsdag, om två dagar är det nytt år. Nya möjligheter, nya äventyr och nya upplevelser. Morgondagen kommer att, som det ser ut nu, att bli strålande. Jag och några av mina girls samlas hos mig för lite trevligt sällskap medans resten av umgänget, the boys, käkar middag tillsammans. Det här nyåret kommer jag att fira med personer som jag älskar. Mina underbara vänner. Kvällen kan inte annat än att bli awesome. Jag längtar!

Nu ikväll har jag städat, kollat på Victorias Secret (ska göra en deal med min bästa vän) och nu väntar duschen då jag ska göra mig iordning för kvällens äventyr.

En annan anledning till att just det här nyåret kommer att bli så jävla bra. Under de senaste fyra månaderna har jag mått galet bra. Jag har hittat världens lycka och det går inte en dag utan att jag har världens leende på mina läppar. Jag har världens finaste vänner och familj, jag kommer att få uppleva en dröm till våren, som jag inte trodde att jag skulle få chansen att göra. Efter en tid där allt inte har varit bra så har jag nått toppen.

Jag hoppas innerligt att nästa år blir minst lika bra som mina fyra senaste månader. Jag hoppas verkligen.


Ha en fin torsdagkväll, så hörs vi av under morgondagen. Mer bloggande är det tveksamt om det blir ikväll.


PUSS



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0