WORKOUT

Tränade Step med C och hennes syster idag. Och jäävlar vad vi tränade. Sista låten blev helt galen, fan va pepp! Otroligt härligt när sånt händer :D för det är inte ofta..

Är iallafall nyduschad och har kollat på Gossip Girl damn what I love that show! och nu har Wipeout börjat så får väl sätta på TVn och kolla på det med för sådär jättemycket annat har jag inte för mig. Tråkmånsar som inte vill svara på sms tycker jag är dumma. Så svara fan!

Imorgon blir förmodligen shopping på Kicks. Ska bli jäävligt gött att handla hem massa saker utan att det är någon skillnad alls på kontokortet (det är ytterst sällan som jag går med kontanter). Det är grymt (y)


HAHA, jag och C snackade om att se ut såhär efter bara massa styrketräning. Snyggt på beachen!!!!
Sen blir det träning imorn igen och vi taggar till det!

Tills dess, ha det bra!

XO


Kommentarer
Postat av: julia

hahah snyggt xD

2010-04-25 @ 20:30:26
URL: http://jjuliees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0