SÖNDAG, 18 APRIL

Cha cha bloggen!

Idag har jag hållt på med le TNT i en hel vecka (undantag för i torsdags när mamma fyllde år och jag gjorde världens godaste tårta!)
Det är en jävla utmaning, men om lite mindre än tre veckor så ska jag få fresta igen. Träna såklart och försöka hålla vikten, so that I'm redy for BEACH 10'!!!
Middagen igårkväll var jättetrevlig, åt otroligt god mat och hade en trevlig stund med familjen. Mamma och pappa droppade av mig hos C och kvällen blev bara bättre och bättre. Och det är lätt att det blir så med trevligt sällskap :D
Nu är jag iallfall hemma och har fått i mig lunch, okej det var för någon timme sedan, och ska snart sticka och träna! yeahyeahyeah! Sen blir det egotid, bad eller dusch, nagelmålning och Gossip Girl samt Wipeout :) Söndagshumor, INDEED!

Kommentarer
Postat av: JuliaOfSweden

Hejj !

Fin blogg !

Kika gärna in te mej jag har just frågestund !

Skulle vara kul med lite frågor !

http://juliaofsweden.webblogg.se

2010-04-18 @ 17:58:54
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0