ONSDAG, 7 APRIL

Goodmorgon sunshines!!
Igår var en riktigt bra dag! Bästa Bella kom hit och underhöll mig under större delen av dagen. Vi åkte bl.a. in till stan och shoppade. Eller rättare sagt, Bella shoppade! Om ni undrar varför det inte finns någonting kvar i stan så beror det på min kära kusin.
Nu ljög jag lite, jag shoppade faktiskt också såklart :) en klänning och lite smink fick följa med mig hem. Visar bilder imorgon för det hinner jag inte nu!
Nu ska jag äta lite, duscha, packa ner dator&högtalare, göra mig iordning och sen ska jag åka iväg till Lino, då jag och mina kära vänner ska fira henne. Hon fyllde ju 18 i lördags =) och på fredag fyller bästa Linda 18!!
Mobilbloggar kanske sen.
Annars hörs vi imorn =)
XOXO

Kommentarer
Postat av: Linda

Sv; Ja, det är grymt roligt att bowla :'D Vi borde göra det någon gång tycker jag ='D

2010-04-07 @ 14:56:44
URL: http://lindaemanuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0