MÅNDAG, 12 APRIL

26 dagar kvar!!

VILKEN JÄVLA DAG!

Eller ja, morgon iallafall. Vår första lektion började 20 minuter för tidigt för att vår lärare "råkade" säga fel tid. Alltså klockan 8 sitter jag och tre till i klassrummet, sen kommer det inströmmandes folk ända fram till typ kvart i nio. Slutar vi runt nio tiden och får därför håltimma på ca en timme. Endast därför att vår lärare bad oss komma en timme tidigare till skolan för att han skulle meddela något på studiehandledartiden (som vi har tagit bort då den börjar klockan åtta och den är heelt meningslös), som var till två personer.
Sen när vår andra lektion börjar så kommer inte läraren. Några stycken går ner till expeditionen och kollar om hon är sjuk eller något och vi får ett nej som svar. Så det blir ett telefonsamtal till den här läraren som har GLÖMT AV lektionen. aaaaaaah!!!!! Man blir så jäävla trött!!

Nu, istället för att jag kan gå ut och sätta mig och sola i det underbara vädret så måste jag sitta inne och plugga.. Känner sån extrem ovilja! Sen blir det väl lite körkortsfrågor som man ska ta itu med. Har fram till ca 19.00 på mig, sen kommer Linda och vi ska ta en powerwalk!

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0