GLAD PÅSK

Glad Påsk mina fina läsare :)


Hade egentligen tänkt låta datorn vila idag, men just nu har jag lite dötid att slå ihjäl på ca tjugo minuter så jag skriver ett litet inlägg. Det är ju ändå påsk :)

Ja, vad händer idag? OCH VAD HÄNDE IGÅR??
Vid 20 tiden igår ringde bästa C och frågade om jag skulle med på fest. Var lite tveksam till det då jag hade fått erbjudande om en fest som ligger en bit härifrån med något av de sämsta busstiderna i världen. Men då visade det sig att det var fest hos en kille som bor i radien inom 1 kilometer så jag hängde på! Trevligt folk, härlig musik och en jävla massa skratt förgyllade min kväll och gjorde den till den bättre.

Idag då, mamma och pappa följde med in till stan och reklamerade mina Hunters så jag fick ett par nya. Men det var tveksamt då dem ville skicka dem på utredning, men jag stod på mig och sa att det inte fanns någonting att laga så jag fick ett par nya. Tack och lov för det. Sen fikade vi på Ahlström's Café och begav oss sedan hemåt för att få lite tid i solen. Mina älskade gudföräldrar kom även förbi och önskade oss en glad påsk och stod och snackade lite.
Nu kommer snart min kusin och hans girlfriend, så det ska snackas mer skit och ätas god mat :)

Planerna inför kvällen är ännu oklara, men det dyker väl upp något kul hoppas jag!


Party ikväll eller?




GLAD PÅSK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0